شهید ابـوالقــاسم رستگــــار

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید ابـوالقــاسم رستگــــار

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید ابـوالقــاسم رستگــــار

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام ابوالقاسم رستگار از شهدای دانش آموز شهرستان نور می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : محمد
تاریخ تولد : 1343/03/03
تاریخ شهادت : 1361/02/10
محل تولد : نور
گلزار شهدای ناتل نور
نحوه شهادت : اصابت ترکش خمپاره به ران و سینه
محل شهادت : آب تیمور(کارون)- عملیات بیت المقدس
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

آخرين مطالب

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

ما باید حامل پیام شهدا باشیم ودر پاسداری از خون شهدای گلگون کفن اسلام خویش آنچه در توان داریم سستی وکوتاهی نکنیم که سستی ما خیانت به شهداست وکیفری بس سنگین به همراه دارد ورحمت خداوند را از ما ساقط می گرداند.

ماباید با فریاد رسا که کوهها را بلرزاند ودریاها را به خروش آورد بانگ برآریم که ای ابرقدرت جنایتکار شرق وابر قدرت غرب بدانید،که تا خون در رگ ماست خمینی رهبر ماست،جنگ،جنگ تا پیروزی.ثوره ثوره حتی النصر.واین جمله امام شعار ماست،که اگر کشته شویم پیروز هستیم واگر بکشیم هم پیروز هستیم.
پیام من به شما اینست که راهم را ادامه دهید زیرا که من دنباله رو خظ سرخ امام حسین(ع)بودم،گروههایی که در گوشه وکنار مملکت مشغول توطئه وآشوب هستند به زباله دان تاریخ بیفکنید وفرصت توطئه به آنها ندهید وآنها را از صفحه روزگار محو نمایید.
پیام من به دانش آموزان عزیز این است که در سنگر مدرسه استوار ومحکم باشند.ودرسهای خویش را جدی بگیرند.هر روز با آمادگی بیشتر برسر کلاسهای درس حضور یابند،زیرا به فرمان امام،مدرسه سنگراست برای دانش آموزان ومعلمان عزیز.

میثم میثم
۰۴ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۲۵ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰ نظر


رزمنده مجاهد مرحوم حاج محمد رستگار پدر شهید ابوالقاسم رستگار و زنده یاد جانباز احمد رستگار صبح 2 اسفند 1393 بعلت بیماری و کهولت سن دار فانی را وادع گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.
مرحوم رستگار از رزمندگان و ایثارگرانی بود که نه تنها خودش در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت بلکه با حضور خود و با همراهی پنج فرزندش در این مسیرمقدس رشادتها آفریدند که در نهایت یکی از گلهای زیبای زندگیش را در تاریخ 61/2/10 در نبرد آب تیمور فدای اسلام،قرآن و انقلاب نمود ضمن اینکه فرزند دیگرشان احمد رستگار که ایشان نیزدر دوران دفاع مقدس به درجه جانبازی نائل آمده بودند نیز در سال 84 بعنوان رئیس اداره برق بخش سرخرود محمودآباد و در حین انجام ماموریت در جهت رفع مشکل یکی از اهالی منطقه جان به جان آفرین تسلیم کرد.
اضافه می گردد که مراسم یادبود آن مرحوم فردا دوشنبه 93/12/4 ساعت یک بعدازظهر در مسجدجامع روستای سلیاکتی برگزار می گردد.

میثم میثم
۰۴ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۲۴ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰ نظر